Skip to content

Același anotimp…

Noiembrie 3, 2013

 

 

micuta (1)

 

Îți bate-n suflet atâta-ngândurare

Și porți pe buze-amărăciune seacă.

E ca și toamna cea din urmă…

Când m-ai privit întâia dată.

Și ai în palme astăzi nepătruns,

Zâmbetul ce-l îmbrăcam eu altădată.

Căci azi îmi curg mângâietor atâtea lacrimi reci…

Și port pe brațe același dor de ,,Niciodată”.

Căci s-au pitit la tine-n piept,

Atâtea promisiuni pierdute.

Iar astăzi stai nepăsător și drept

Și eu îți cern cuvinte.

Cuvinte goale, pierdute parcă-n timp

Cu aceeași umbră de nesiguranță.

Și-n noaptea asta -ți plimbi și tu prin vise

Atâtea amintiri de altădată….

Și-ți curg prin plete frunze vii

De-ai vrea să plouă cu uitare…

Căci astăzi nu mai poți veni,

Iar eu, nu am nicio chemare…

 

From → Versurile mele

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

