Skip to content

Îmi pare rău…

Noiembrie 18, 2013

 

tears1

Îmi pare rău pentru fiecare pas pe care l-am făcut în grabă și care nu a dus niciunde;

Îmi pare rău că nu am rostit cuvinte la timpul lor… regret vorbele spuse la nervi, cuvintele grele, reproșurile fără rost;

Îmi pare rău pentru nopțile albe în care căutam liniștea în loc s-o văd cum  stă de veghe lângă mine;

Îmi pare rău pentru momentele de deznădejde, pentru lipsa de curaj, îmi pare rău pentru timpul pierdut;

Îmi pare rău pentru amintirile pe care nu am avut puterea să le păstrez și pe care le-am înecat în lacrimi și apoi în nepăsare;

Îmi pare rău pentru că n-am știut să ofer o a doua șansă, îmi pare rău că n-am vrut să mă trag măcar o privire trecutului;

Îmi pare rău pentru deciziile luate în numele orgoliului… dar nu le regret pe cele luate în numele demnității;

Îmi pare rău pentru faptul că am judecat aparențele, astăzi am dobândit un alt crez: Aștept să gust din produs, nu mă mai las impresionată de ambalaj…;

Îmi pare rău pentru luptele fără rost, regret palmele primite și obrajii întorși, regret gândurile răzbunării…;

Îmi pare rău pentru faptul că n-am știut să-mi strig în gura mare sentimentele și momentele de dor;

Îmi pare rău pentru fiecare amânare, pentru fiecare gest care nu m-a caracterizat, îmi pare rău pentru că am făcut oamenii să sufere…;

Îmi pare rău că am întors spatele când puteam să întind mâna;

Îmi pare rău pentru momentele de slăbiciune în care purtam zâmbetul pe buze, durerea în suflet și indiferența în privire;

Îmi pare rău pentru nu-rile orgolioase în spatele cărora stăteau pitite da-urile, regret întârzierile;

Îmi pare rău pentru faptul că n-am luptat până la ultima dâră de putere pentru a-mi îndeplini visele;

Îmi pare rău pentru micile răutăți, regret dezamăgirile provocate, regret falsele speranțe;

Îmi pare rău pentru faptul că i-am învinovățit pe ceilalți pentru căderile mele, pentru piedicile mele;

Îmi pare rău că am cerut de la ceilalți mai mult decât puteau să-mi ofere, mai mult decât puteau aripile sufletelor lor să ducă;

Îmi pare rău că am făcut loc în cămara sufletului meu pentru răutățile, minciunile, ignoranța și falsitatea oamenilor care nu m-au meritat;

Îmi pare rău pentru ambițiile deșarte, regret că n-am știut să trag cortina timpului și să intru pe scenă să spun oamenilor ce mă doare și ce mă face fericită…;

Îmi pare rău pentru că nu am știut să zic Îmi pare rău atunci când am făcut să doară…;

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

