Skip to content

Aș vrea…

Noiembrie 30, 2013

559983_204568976355249_898875188_n

Plouă! E atâta răcoare în jur și doare

Nesfârșita, nemăsurata singurătate care se plimbă ca un ecou surd….

Aș vrea să fie din nou tăcere, o tăcere grea,

În care să nu mai aud nici măcar tropotul pașilor mărunți

Ale propriului meu Eu.

Aș vrea să văd  doar cum liniștea nopții prinde azi glas.

Cum sub umbra necunoscutului am puterea să mai fac un pas…

Și să renunț la trecut, la gânduri reci și suspine adânci.

La nopți nedormite și dimineți în care liniștea mă cutremura-

Și  teama că n-o să pot să mă rup de ieri.

Aș vrea…sub privirea tainică a atâtor clipe de fericire-nșelătoare….

Să am puterea să-mi șterg lacrimile amare…

Și să mă scufund într-un somn dulce și greu.

Căci numai eu știu astăzi cât e de grea rana adâncă a sufletului meu

Ce încă nu s-a vindecat de tine…

From → Versurile mele

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

