Skip to content

Noapte de martie

Martie 28, 2014

 

 

1497664_589416984463723_1426954952_n

 

 

Privesc pe fereastra în care puterea stropilor de ploaie bate grăbit,

E noapte târziu… închid ochii și-n gând îmi vin atâtea cuvinte sfinte.

E parcă chemarea atâtor regrete că tu n-ai mai venit…

Mă chinuie tăcerea și totuși zgomotul acesta care nu contenește să bată mai adânc,

În sfera sufletului meu, astăzi cuprins de-o visare grea.

E noaptea cea din urma, e noaptea în care vocea ta,

A mai venit odată să-mi tulbure liniștea și iară….

Pentru a-nu știu câta oară spun ca trebuie să mă depărtez de trecut.

E patima atâtor rugăminți grele și triste, e patima atâtor dureri

Vreau să am puterea să deschid ochii și tu să nu mai exiști nicăieri,

Nici măcar în universul mare al visurilor sau al gândurilor mele tăcute.

Vreau să fie din nou liniște, vreau să nu mai vreau lucruri de mult pierdute.

From → Versurile mele

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

