Skip to content

Cea de altădată

Iulie 1, 2014

 

După multe amânări, după cuvinte nerostite până la capăt sau lăsate libere în colțul buzelor, după resemnare, după mult timp în care pui întrebări și cauți răspunsuri, vin zile și nopți ca acestea. Lungi, senine, pline de culoare.

10012619_273440689499503_1206543854_n

Nopți lungi în care scot harta cu amintiri de acolo de unde am ascuns-o ultima oară cu lacrimi în ochi și-mi plimb degetul pe străzi, pe destinații, pe liniile trasate curbat, uneori drept, alteori tremurânde, uneori întoarse, alteori șterse, ascunse, doar de mine știute. Și zăbovesc și acum pe acolo pe unde am stat mai mult sau mai puțin, astăzi îmi dau seama că nici măcar nu contează cât locuiești, cât trăiești, cât timp ții de mână un om. Uneori e suficientă o privire, un zâmbet, un surâs, un sărut pe frunte, o ,,bună dimineața’’ care a fost rostită altfel. Și mă gândesc că am momente despre care aș putea să povestesc zile întregi, nopți la rând… Dar îmi place mai mult așa… întinsă pe spate, cu sufletul liber, cu privirea caldă, cu gândurile departe. Nu mă mai tem. Știu că dimineața de după nu mai seamănă cu cele care au fost odată. Nu mai port astăzi hainele groase de odinioară pentru a-mi acoperi goliciunea din suflet și nici nu mai aștept răspunsuri.

Până și nopțile seamănă între ele și abia acum am înțeles că sunt cea de odinioară. Străzile nu mai par pustii, iar întunericul nu mă mai sperie.

Sunt cea de odinioară și mi-a fost dor…

From → Versurile mele

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

