Skip to content

Un altfel de început…

Decembrie 1, 2014

,,Ești perfectă…ești așa cum și-ar dori orice bărbat să fii” mi-a spus și El într-o seară ca toți ceilalți care mi-au trecut la mine prin suflet și m-au învățat să plâng la final din cauza faptului că ofeream prea mult ,, Ești un om prea bun și nu pot duce fericirea pe care mi-o poți oferi…’’ Și de aceea am ales poate să fiu altfel. Am obosit să umplu golul din sufletele altora și să trăiesc eu descompusă de tristețe, m-am săturat să mă hrănesc cu resemnare și am încetat de mult timp să-mi spun că fericirea nu e făcută pentru mine. Nu știu când am devenit atât de egoistă, nu știu când am început să urăsc frigul și nu știu când am ajuns să fiu atât de hotărâtă să risc gustând din paharul veninos al iubirii din care am mai băut de atâta ori. Dar astăzi o fac altfel, fără temerile de altădată, fără senzația sufocantă că voi cădea din nou și nu voi ști să mă ridic.

            Nu mă tem, poate din cauză că fiecare poveste trăită mi-a dat câte o lecție dureroasă din care am învățat, și n-am crezut vreodată că o să ajung să mulțumesc celor care mi-au împietrit cândva sufletul, celor care m-au învățat să construiesc ziduri atunci când nu eram gata de luptă, celor care au profitat de copilul din mine și au râs de naivitatea din el, amăgindu-l cu planuri mărețe. Mulțumesc acum pentru că a durut atunci și mulțumesc acum pentru că lăsându-mă în urmă m-au împins în brațele celui care a mers mult până la mine, care m-a căutat, care mă vrea și mă acceptă exact așa cum sunt. Și mă gândesc acum că nu era suficient să dau totul fără să fiu convinsă că nu primesc nimic la schimb. Credeam că iubirea nu se măsoară în cuvinte și de aceea mimam tăcerea, dar mă întreb când oare am învățat să primesc și când am înțeles că iubirea este frumoasă numai atunci când se exprimă în cuvinte?

1503452_715072685191231_168633988_n

Trebuia să ajung la El pentru a-mi da seama că o relație se bazează pe reciprocitate, că-ți curge prin vene fericire abia când ai cu cine s-o împarți, că porți pe buze speranță atunci când o primești, iar în brațe ai căldură mereu pentru că oricât de departe ar fi conștientizezi dorința sufocantă de a vrea să renunțe la un an din viața pentru a te strânge în brațe un moment… Au trebuit să mă învețe alții care au trăit-o pe pielea lor că trebuie să ajungi să nu mai crezi în nimeni și să nu mai ai nimic de oferit pentru a-l afla pe cel care va însemna cu adevărat Cineva în viața ta și fără să știi nici măcar tu vei învăța să-i dai Totul din același suflet în care credeai că porți doar rămășițe… Pentru că vine un timp pentru fiecare dintre noi când realizăm că dezamăgirile lăsate în urmă ne întăresc convingerile că oamenii care ne-au îmbrăcat cu false promisiuni n-aveau ce cauta lângă noi, la fel de mult cum iubirile neîmpărtășite n-au cum să ajungă nicăieri. Într-o relație există doi oameni care construiesc, doi oameni care știu să ofere, care învață să primească, mereu, la fel și în egală măsură; abia când te simți egal cu cel de lângă tine, abia atunci știi că mergi pe drumul care trebuie…

Nu știu până unde va duce acest drum, dar îndrăznesc să merg hotărât… fac pași repezi fără să mă tem că voi ajunge prea repede la capăt și va trebui din nou să-mi caut o altă destinație. Merg și alerg în același timp și îmi doresc de data aceasta mai mult ca niciodată să traversez toate anotimpurile ce vor urma de acum încolo cu aceeași beatitudine care o port în inimă și în privire și care îmi dă astăzi curaj. Pășesc des la El în gând și-i pun gândurile în ordine, dar merg pe vârfuri de fiecare dată când trec pe acolo de teamă să nu-i dărâm vreo cărămidă care duce spre întunericul din trecut pentru că vreau să-l învăț să trăiască în prezent convinsă de faptul că n-aș mai vrea nici eu să fiu femeia pe care și-ar dori-o orice bărbat care n-ar fi putut duce fericirea pe care i-aș putea-o oferi. Simt că El o merită…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

From → Fetele iubirii

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

